۱۳ پاسخ

نه نمیشه فک کنم بالای ۸ سال باید بگذره که بتونی طبیعی بیاری

نه نمیشه برا منم ۱۲ سال گذشته ولی نمیشه ممکنه موقع زور زدن بخیه های سزارین قبلی پاره بشه

با اینکه من ۱۰ سال پیش سزارین شدم بازم دکترم گفت ریسک نمیکنم همون سزارین

نمیشه زیر پنج سال اونم بارضایت خودت

منم دوست دارم طبیعی باشه

مامانم بچع اولش سزارین بود دو سال بعد بچع دومش طبیعی شد😂

نه نمیشه

اصلا نمیشه

عزیزم طبیعی کنی بعدش سزارین میتونی
ولس سزارین کنی بعدش طبیعی نه

فککککک نکنم

ن عزیزم
باید ۱۳ سال گذشته باشه

نه اصلا امکان نداره

نه اصلا نمیشه

سوال های مرتبط

مامان یسنا خانوم🥺😍 مامان یسنا خانوم🥺😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری