سزارین چیز بدی نیست
عزیزم شما اگر شرایطت خاص نباشه که سزارین اجباری باشی باید طبیعی بیاری،پیاده روی و یک سری ورزش های مخصوص بدنو برای زایمان طبیعی اماده میکنه از دکتر بپرس میتونی کلاس امادگی زایمانم بری
اولویت همه جا طبیعیه خب چرا سزارین مگه اینکه خودت بخوای یا بچه بریچ باشه یا وزن بالایی داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.