دوستان کاری میشه انجام داد که بچع طبیعی به دنیا بیاد نه سزارین ؟

۳ پاسخ

سزارین چیز بدی نیست

عزیزم شما اگر شرایطت خاص نباشه که سزارین اجباری باشی باید طبیعی بیاری،پیاده روی و یک سری ورزش های مخصوص بدنو برای زایمان طبیعی اماده میکنه از دکتر بپرس میتونی کلاس امادگی زایمانم بری

اولویت همه جا طبیعیه خب چرا سزارین مگه اینکه خودت بخوای یا بچه بریچ باشه یا وزن بالایی داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری