من دو هفته به زایمان رفتم سونو گفت بچه چرخیده باید سزارین بشی
تو سونو آخر وضعیت قرارگیری نی نی و فک کنم دکتر معاینه میکنه اگه بخوای طبق لگن میگه بهت
من از الان مشخصه سزارین
هفته ۳۰ ب بعد ک دیگ بچه تغییر پوزیشن نمیکنه میگن زایمان ب چ صورته
هفته ۳۰ اینا فک کنم
مشکلم منم همینه دوس دارم دکترم بگه سزارین یا طعبی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.