خانوما کی مشخص میشه بچه سزارین به دنیا میاد یا طبیعی

۶ پاسخ

من دو هفته به زایمان رفتم سونو گفت بچه چرخیده باید سزارین بشی

تو سونو آخر وضعیت قرارگیری نی نی و فک کنم دکتر معاینه می‌کنه اگه بخوای طبق لگن میگه بهت

من از الان مشخصه سزارین

هفته ۳۰ ب بعد ک دیگ بچه تغییر پوزیشن نمیکنه میگن زایمان ب چ صورته

هفته ۳۰ اینا فک کنم

مشکلم منم همینه دوس دارم دکترم بگه سزارین یا طعبی

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهیار مامان مهیار روزهای ابتدایی تولد