عزیزم شما انومالی چن هفته رفتین وزن نینی تون چقدر بود؟و اینکه چه چیز مقوی میخورین برای رشد بچه منکه هیچی نمیتونم بخورم میترسم وزنش تو انومالی کم باشه 😭
من بارداری اولم تا توی بیمارستان گفتن تو طبیعی بعد دهانه رحمم باز نشد هر چی منتظر بودن درد داشتم ها باز نمیشد آخرشم کیسه آبم پاره شد سزارین شدم 🫠😂
بنظر من تو 38 هفته سونو بده چون من پسرم سه سال پیش از اول بارداری. تا هفته 37 سزارین بودم دیگه رفتم پرونده باز کنم فرستادن سونو اقا چرخیده بود طبیعی شدم 😂😂
۳۶ هفته اخرین سونو
۳۶ به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.