تو چند هفته مشخص میشه بچه طبیعی دنیا میاد یا سزارین ؟؟

۵ پاسخ

عزیزم شما انومالی چن هفته رفتین وزن نینی تون چقدر بود؟و اینکه چه چیز مقوی میخورین برای رشد بچه منکه هیچی نمیتونم بخورم میترسم وزنش تو انومالی کم باشه 😭

من بارداری اولم تا توی بیمارستان گفتن تو طبیعی بعد دهانه رحمم باز نشد هر چی منتظر بودن درد داشتم ها باز نمیشد آخرشم کیسه آبم پاره شد سزارین شدم 🫠😂

بنظر من تو 38 هفته سونو بده چون من پسرم سه سال پیش از اول بارداری. تا هفته 37 سزارین بودم دیگه رفتم پرونده باز کنم فرستادن سونو اقا چرخیده بود طبیعی شدم 😂😂

۳۶ هفته اخرین سونو

۳۶ به بعد

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان آرتام🥹🩵 مامان مامان آرتام🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری