۱۰ پاسخ

بعد نهار وشام احساس میکنم چشمم درد میگیره آیا دلیل خاصی داره

سلام مامانا بعد صبحونه خوردن..احساس تپش قلب میگیرم و سرگیجه ..قندم هم ۸۲ بوده چه چیز شیرین بخورم چه غیر شیرین همینجوری میشم ۲۲ هفته هستم

۳۸/۳۹

هفته۳۸

۳۸ هفته و ۳ روز

سلام عزیزم دکترا میگن ۳۷ و۱ روز به بعد اکیه
ولی پسرمن ۳۶ هفته بدنیا اومد

۳۸ هفته من سزارین کردم

۳۸ هفته ۲ یا ۳ روز البته بعضی دکترا تا ۳۹ هفته یکی دو روزم نکه میدارن بستگی به وزن جنینم داره

38هفته

۳۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی