ازکی مشخص میشه زایمانم که طبیعی هستن یا سزارین

۶ پاسخ

۷ماه به بعد که بچه جاش باید ثابت بشه ممکنه تا لحظه آخر بچه بچرخه ولی دیگه ماه نه صد در صد میگن چون جای بچه تنگ میشه نمیتونه بچرخه میگن

من چون سنم کمه میترسم سزارین بشم

سونو ۳۶ هفته
ولی بازم تا آخر مشخص نمیشه فقط اگ بریچ باشه تکلیف کامل معلوم

وقتی خود خواسته باشه از روزی که حامله مبشی اگه نه از ۳۵ هفته که نچرخه مجبوری سز بشی

از سونوی۳۷هفته برای بررسی موقعیت جنین ک میری اگ سفالیک باشه طبیعی اگ بریچ باشه سزارین میشی

سوال منم هست؟

سوال های مرتبط

مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری