ببخشید از کی می فهمم که زایمانم طبیعی میشه سزارین؟

۲ پاسخ

بعد ۳۳ هفته می‌فرسته سونو وزن و موقعیت جنین ببینه ...

اول اینکه خودت تصمیم میگیری
اگه هم برات فرقی نداشته باشه تو هفته های آخر لگن و موقعیت جنین چک میشه

سوال های مرتبط

مامان آبان مامان آبان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وپنجم بارداری