خانما از چند هفتگی مشخص میشه زایمان طبیعی هست یا سزارین؟

۲ پاسخ

هیچی مشخص نیس تااخرش🤣
من هشت ماهگی معاینه کرد عالی بودم برا طبیعی ۳۸هفته پروتئین وارد شد واورژانسی منو عمل کردن

اخرای هشت ماه

سوال های مرتبط

مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ژیهات مامان ژیهات ۵ ماهگی