۶ پاسخ

من سز شدم

شاید فشار اومده پماد و کپسول اناهیل میخوری اسپری میزنی با پماد

برو حتما دکتر

ن خداروشکر

من سزارین کردم

من کردم

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۶ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۷ ماهگی