خانما شیر خودم دوشیدم تو دمای محیط بوده ۲و۳ساعت خراب نشده؟

۳ پاسخ

سلام مبارک باشه ایشالا نینیت خوش قدم باشه عزیز زیر سایه امام زمان چند هفته دنیا اومد وزنش چقد بود گلی

4 ساعت میمونه

بنظرم بریز بره

سوال های مرتبط

مامان مهوا 😍 مامان مهوا 😍 روزهای ابتدایی تولد