۴ پاسخ

من میدم ولی هنوز وزن نکردم

خوبه بد نیست

به نظرم بد نباشه

اره خداروشکر خوبه

سوال های مرتبط

مامان گلی خانوم مامان گلی خانوم ۱۷ ماهگی
مامان آنیل🩷آنیا مامان آنیل🩷آنیا ۱۳ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی