کسی شیرخشک هیپ میده ؟؟؟

۴ پاسخ

تابحال اسمشو هم نشنیده بودم

پارسال قوطی ۳۵۰میگرفتم فک کنم

همین که ایران تولید میکرد هم عالی بود زود هضم وزن دهی عالی و ریفلاکسشم کنترل کرد

من هیپ که ایران تحت لیسانس تولید میکرد رو به دل آرا میدادم بعدش دیگه تولید نشد اون اصلیش که باید خیلی خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان پسرِ مامان مامان پسرِ مامان ۱ سالگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی