تابحال اسمشو هم نشنیده بودم
پارسال قوطی ۳۵۰میگرفتم فک کنم
همین که ایران تولید میکرد هم عالی بود زود هضم وزن دهی عالی و ریفلاکسشم کنترل کرد
من هیپ که ایران تحت لیسانس تولید میکرد رو به دل آرا میدادم بعدش دیگه تولید نشد اون اصلیش که باید خیلی خوب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.