۴ پاسخ

پودر دارچین بریز عالیه عالی عفونت‌ رو میگیره و خوب میکنه ۸ ماهه با دارچین دندونم رو نگه داشتم

من خیلی دنتول زدم ایشاله طوری نشه الان عذاب وجدان دارم ولی مجبور بودم

اره من استفاده کردم مجبوری چن بار ،نمیدونم مضره یا ن

من دنتول میزدم رو دستمال کاغذی میزاشتم رو دندونم

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری