فشار ۱۳ روی ۸ در بارداری خطرناکه؟

۲ پاسخ

احتیاط کن منم فشارم ۱۴ بود خیار سبز بخور حتما دکترت بگو

بشدت من با همین فشار نامه دادن بزا سزارین ۳۳هفتع بودم

سوال های مرتبط