۴ پاسخ

احتمالا آفت زده

فکر کنم نیستانین میدن برا برفک دهان بازم میخوای ببر دکتر ببینه

برفک دهانه حتما

شاید افت زده

سوال های مرتبط

مامان هورام مامان هورام ۱ سالگی