۸ پاسخ

من میدم تا یک سالگی ممنوع بود نه دوسال

تا یکسالگی ممنونع بود بعدش اوکی

من میدم البته دکترش گفت مشکلی نداره اول کم بهش بده اگر حساسیت نداشت دگه مانعی نداره خداروشکر مشکلی نداشت

نظر ها متفاوته یکی میگه تا یک‌سالگی ندین یکی هم میگه تا دوسالگی
من ندادم هنوز

من الان میدم البته طبق نظر پزشک طب سنتی

تا دو سالگی ندی بهتره

میگن بده من ندادم تا حالا

نه معمولا میگن تا دوسالگی ندیم

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان دنیای من مامان دنیای من ۱۷ ماهگی
مامان لیانا🍑✨ مامان لیانا🍑✨ ۲ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی