۹ پاسخ

مال من ۲۲۰ بود

من ۲۸۳ بود

میگن بین ۱۸۰تا ۲۴۰نرماله برا من ۲۰۸گرم بود

ای جانم رفتی
خداحفظش کنه با کاز پدر ومادربزرگ بشه

میگن بالای ۲۰۰ خوبه

بین ۲۰۰ تا ۲۴۰
ماله من ۲۲۳ گرم بود

الان گلم وزن بچه مهم نیس از هفته ی ۲۷ ۲۸ دیگه موقع وزن گیری جنینه

خوبه دیگ برامن ۲۴۰بود

خوبه دگ

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی