مامانا یک سالگی قد بچه هاتون چند بود؟

۷ پاسخ

اگه به هر دلیلی نتونستی برای بارداری،ماهگرد،دندونی،تولد،یلداو...از کوچولوت عکس آتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه🤗😁
برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی

۸۰ بود منم ۹ماهگی ۷۴ بود منم میگفتم زیاد قد نکشیده ولی بچها رشد خودشون رو دارن

۷۷بود

۸۱

74 بود
کمه؟

77 بود

۷۸

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان ویهان و هامین🩵 مامان ویهان و هامین🩵 ۱ سالگی
مامان آیهان و تودلی🥺 مامان آیهان و تودلی🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی