مامانا کیا 26 هفتگی رفتن سونو وزن؟چقدر بود وزن بچتون؟

۵ پاسخ

من ۲۵هفته دکترم نوشته بود
۷۶۰گرم بود
میگفت باید ۶۲۰باشه احمدلله خوب بود وزنش اون موقع

۲۶ زوده

۲۶ هفته که زوده
من دکترم گفت ۲۸ هفته برم بازم فکر میکنم زوده

من رفتم ...۸۰۰ و خورده ایی بود...خورده اش یادم نمیاد

۲۸ برو

سوال های مرتبط

مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان هاکان 💙 مامان هاکان 💙 ۳ ماهگی
مامان رضا کوچولو♥️🥹 مامان رضا کوچولو♥️🥹 ۹ ماهگی
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی