خانوما میشه تن ماهیی داد بچه ها؟

۷ پاسخ

من گاهی خیلی کم میدم. شاید دو ماه یبار

نه ماهی بده بهشون

ن من فقط ماهی میدم خودمون هم تن ماهی نمیخوریم😊

نه عزیزم

نه اصلا نده خوشمزه هست ولی میگن خوب نیست برای بچه ها

نه اصلا خوب نیست

خیر
جیوش خیلی زیاده

سوال های مرتبط

مامان پسری❤️ مامان پسری❤️ ۱ سالگی
مامان ♥️🧿پسرپسری🧿♥️ مامان ♥️🧿پسرپسری🧿♥️ ۲ سالگی
مامان تینا👨‍👩‍👧 مامان تینا👨‍👩‍👧 ۱ سالگی
مامان ماهلین🧚👶🫀 مامان ماهلین🧚👶🫀 ۲ سالگی