خانما واکسن برا دو سالگی هم هست؟ 🤔

۸ پاسخ

مال ما نه قطره نه واکسن نداشت

نه فقط قد و وزن رو میگیرن یه قطره ویتامین A هم میدن. هر ۶ماه باید بریم واسه ویتامین A

خیرر

نه دیگه تموم شد رفت تا 6 سالگی

نه ولی کنترل بهداشت باید ببری

نه دیگه

ن ولی بهم گف ی قطره خوراکی باید بهش بدیم

فک کنم دیگه نیست تا ۶ سالگی

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا جان دلم مامان محمدرضا جان دلم ۳ سالگی
مامان 👑آقا اهورا 👑 مامان 👑آقا اهورا 👑 ۱ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی