دو سالگی واکسن داره؟

۳ پاسخ

نه فقط مراقبت دارن تا ۶سالگی دیگه واکسن ندارند

نه ندارن ولی یچی اوردن میگن سرخکه اجازه ندین بزنن

نه خداروشکر دیگه بعد از ۱۸ ماهگی ندارن تا کلاس اول

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا جان دلم مامان محمدرضا جان دلم ۳ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ سالگی
مامان دلارا مامان دلارا ۲ سالگی