۴ پاسخ

عزیزم باید ثبت نام کنی ولی نیازی به بلوکه کردن پول نیست اگه به اسمت بعد قرعه کشی دراومد پول واریز میکنی

اره میدن اسمم من دراومد

ماشین که نمیدن . واسه ثبت نام ماشین احتمال اینکه اسمت دربیاد بیشتره

باید توسایت سایپاباایرانخودرو ثبت نام کنی
اگ ب نامت دراومد برات پیامک میاد وبقیه ی کاراش

سوال های مرتبط