خانوما قند دوساعته دادم بالاست؟چکارکنم باید

تصویر
۵ پاسخ

قند ناشتات واسه بارداری یکم بالاس.. باید رعایت کنی چیزای شیرین کم کن و برنج و نون هم کم کن

عزیزم نگا اونجا که زدع ۷۰الی۱۱۵اونجا ینی محدوده طبیعیه قند ناشتا شمام که ۱۰۴عه پس خوبه
پایینشم محدوده طبیعیش ۱۴۰ که ازشما۹۵عه..فک نمیکنم بهت انسولین و اینا بده

خوبه که

نرماله که عزیزم . قند ناشتا بالاست . که باید تحت نظر غدد باشی . که چون باررداری نمیتونه قرص بده ، احتمالا انسولین میده . بععد از بارداری هم ازبین میره ولی باید. مراقب باشی که برنگرده

سلام نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری