۳ پاسخ

منم خیلی کم حرکت داره رفتم نوار قلب گرفتم گفت تو این هفته خوبه حرکتش

الان زیاد حساس نباش بعد هفته ۲۸مهمه

یچیر شیرین‌بخور
ولی طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان کیان و کمند
🩵🩷 مامان کیان و کمند 🩵🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی