کسی تو این هفته آب دور جنینش ۲۴ بوده ؟؟

۵ پاسخ

برای من ۱۴ چرا انقد برا شما زیاده

تقریباً دو هفته

واسه من الان ٢٠ هستش دكتر گفت تا ٢٣ نرماله بالاتر خوب نيست به شما چيزي نگفت؟

قند داری؟

چرا واسه من عدد نمیزنن فقط ایزنن طبیعی

سوال های مرتبط

مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۰ ماهگی