خانوما کسی هست ترشح کم آبکی رقیق داشته باشه

۵ پاسخ

منم دارم ولی ببخشید غلیظ بعد یهو مثلا یکم میاد مثلا مثل لخته خون ولی بو نداره طبیعیه؟

برای منم گاهی بی رنگ میشه مثل اب گاهی سفید دیگه مگه طبیعی نیست؟

اره منم دارم درحد کم

شما چیکار کردین رفتین دکتر ؟

منم دارم ولی بو میده ی چند روز دیگه نوبت دکتر دارم برم ببینم چی میگه

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جان مامان جان هفته نوزدهم بارداری