به بچه هاتون تا الان ارده دادید؟

۵ پاسخ

اره از۸ماه مجازه من با شیره انگور و خرما قاطی میکنم صبونه بعضی وقتا میدم

پسر من اصلا نون نمیخوره

آخه حس میکنم سنگینه

نه ولی میخوام بدم

نخورد😐

سوال های مرتبط

مامان دنیای من مامان دنیای من ۱۷ ماهگی
مامان نی نی 👶 مامان نی نی 👶 ۱ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱۷ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد