۶ پاسخ

الهی 🥹🥹🥹خدا حفظش کنه سلامت بقلش بگیری 🤲

الهی آمین

حرکتش چجوری بود؟

ببین چه جوری حس میکنی

سلام خانوما من تو هفته 20 بارداریم چرا چیزی احساس نمی کنم اصلا

دوقلویی؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۹ ماهگی