۳ پاسخ

اره نزن، تو بعضی خانم های باردار عوارض داره

من درد فیبروم داشتم تو سه ماهه دوم بهم دادن. این شیاف تو بارداری رو بعضی ها خوبه، بعضی ها حالشون بد میشه. من حالم بد میشه استفاده نکردم دیگه

نه...

سوال های مرتبط