۳۱ هفته و ۲ روز هستم و وزن دخترم ۲ کیلو😍😍😍

۱۱ پاسخ

عالیه😍
Hc چنده گل من؟

منم هم هفته شما رفتم سونو ماشاالله وزن پسرم ۲ کیلو بود الانو نمی‌دونم چیزی هم بابت فشارم نمی‌خوردم

ماشاالله ماشاالله 😍😍🧿

لطفا میشه بگین چی میخوردین ؟؟

قند نداری؟

ماشاالله عزیزم چیا خوردید تو این مدت وزن گیریش عالی بوده

چیا میخوریی و چیکارا میکنی عزیزم یالا تعریف کننن

چ چيزهاي مقوي ميخوري گلم يا قرصي بگو مام مصرف كنيم دوس دارم بچم تپل باشه

😍😍😍😍ای خدا گردالوعه

ماشالله

ماشالله

سوال های مرتبط

مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد 🤰💙 مامان جوجو ممد 🤰💙 ۱۰ ماهگی