کیا آمپول آزاد سازی زدن؟
باردار شدین؟

تصویر
۶ پاسخ

منم س دوره زدم نشد متاسفانه

بله تنبلی تخمدان داشتم ولی هر ماه ک سونو میدادم فولیکولم خوب بود

من زدم عزیزم دو ماه و ماه دوم باردار شدم

انشالله شما هم همینطور

من این ماه زدم الان چند روز میگذره روز۶ تزریقمه نمیدونم جواب بده یا نه

هنوزنه متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان یارا شدم❤️😍 مامان یارا شدم❤️😍 قصد بارداری