خانوما اسم‌ دختر اولم دلوین برای دومی چی پیشنهاد میدین؟

۲۱ پاسخ

سلام دلوین با دلسا

سلين.

دلوین، آوین

دلارام

دلانا
دلیار

دلوین وآوین بزار چون اولش دال هست دلین خیلی بهش نزدیکه لاوین هست

دلیار❤️

دلانا 😍

آوین آترین آیرین دلژین درین دلین

دلانا یعنی قلب مادر

دیانا

دلنواز . دنیا .

دلیار خیلی قشنگه

دلوان
دلارز
دلانا

دلین😍عاشقونم میخواستم اگه بچم دوقلو میشد بزارم براشون

دلین قشنگه

باشه عزیزان ممنونم

ماهلین

میگم انتی کجای اهواز سنو دادید که بابیمه ایران قرارداددارن؟؟

دکترگفت اگه میتونی زیادنخور الان هچی نخوردم

سلام خانما سردردشدید وسرماخوردم رفتم دکتراینا روبرامن تجویز کرد

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💕 مامان دوقلوها💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ساچلی و سِتین مامان ساچلی و سِتین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوتا دخمل 🩷🩷 مامان دوتا دخمل 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری