۴ پاسخ

من میدم راضیم

من میدم به پسرم
چون سبکه اذیت نمیکنه پسرمو
ولی وزن دهی خوبی نداره.

ببلاک من پنج ماه اول به پسرم دادم خیلی سبکه و وزن گیریش خیلی کمه
نان از نظر وزن گیری خوبه

افتضاح ترینه ب نظرم
نان میدم من وزنگیریشم عالیه

سوال های مرتبط