خانما شربت پدی کاف فقط برای سرفه هست؟؟

۳ پاسخ

آره برا سرفه هس

واسه سرفه وسرماخوردی فقط پلارژین

خیلی شربت بیخودی هستش من دوبار خریدم برا سرفه اصلا خوب نکرد

سوال های مرتبط

مامان مهراد♥️ مامان مهراد♥️ ۱ سالگی