۵ پاسخ

عزیزم من تاپیک قبلی براتون نوشتم بخون

من بعد دوسال شدم مشکلی ام نداشیم . اما چله شهدا برداشتم باردار شدم

من تجربه هامو تو تاپیک های اولم نوشتم برا اقدامیا دوست داشتی بخون کامله

من توی گهواره خوندم ک تحربیات دیگران ک بزن ب بیخیالی...

من ختم قرآن گرفتم ب نیت باردار شدن
آن شالله خدا حاجتم بده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی اوشولو مامان نی نی اوشولو ۲ ماهگی