۵ پاسخ

یکساعت

فقط یک ساعت

نهایت تا یکساعت ، رو خود شیرخشک هم نوشته ، بهتره تا یک ربع اول مصرف بشه

ندی بهتره چون سرد میشه معده بچه بهم میریزع

بیرون ۲ ساعت تو یخچال ۴ ساعت

سوال های مرتبط

مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 ۸ ماهگی