۲ پاسخ

من ی کیک کوچیک درست کردم روش شمع گذاشتم جهت یادگاری عکس گرفتم ❤️ساده … تو صفحه م هست عکسش

من با پسته گرفته بودم

سوال های مرتبط

مامان آیسل وتو دلی مامان آیسل وتو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیگل مامان آیگل ۱ سالگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان افرا جون مامان افرا جون ۱ سالگی
مامان آیهان بالام 🌕 مامان آیهان بالام 🌕 ۱۶ ماهگی