۲ پاسخ

ما تولد نگرفتیم ولی واسه اتلیه یع پیراهن سرمه ایی پوشیدم

برای تولد فسقلیتون اگه مینیمال پسندید و اکسسوری خواستید در خدمتم دوست عزیز 🌼🩷

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی