مامانا این واسه پسرم گرفتم خوبه بنظرتون؟

تصویر
۱۲ پاسخ

چقد از این مدلا دوست دارم خدااا دلم نی نی میخواد🥲😍

مال پسر من دکمه داره کاش زیپ دار میخریدم

من این طرحشو خریدم

تصویر

اره خوبه

مامانا به نظرتون ماهلین قشنگه

خیلی عالیه

من از اینا گرفتم

تصویر

من استفاده می کنم‌خیلی عالیه

اره خیلی خوبه .گرمن.نیاز نیس ک تو قنداق فرنگی و پتو بپیچیش.

قشنگه چند خریدی

ععع عین واسه خواهرزاده منه

سایز چنده؟بچه من دوتا داره هردوش بزرگن براش🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوین ۲س آیلین مامان آوین ۲س آیلین ۲ سالگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۵ ماهگی