خانوما ک ساک بستن میشه بیان بگن چه چیزای گذاشتین

۴ پاسخ

شورت یک بار مصرف برای خودم برداشتم وتمام مدارک و پرونده یک دست مرطوب بدون عطر و یک پماد کالاندولا

بسلامتی عزیزم

من دو دست لباس وپنج تا مابیبی و زیر انداز تعویض یک پتو دور پیچ یک قنداق فرنگی برای موقع اوردن کلاه وست کش وناف بند هم گذاشتم برای خودم سه تا نسکافه ولیاسایی که میخوام بیام همین با پوشک بزرگ برای خودم

من دیروز بستم تاپیک گذاشتم ببین

سوال های مرتبط

مامان 🤰جوجه🐣🙃 مامان 🤰جوجه🐣🙃 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد