برای بستن ساک بیمارستان بچه
چه چیزای دیگ لازم بهم بگید !

تصویر
۱۰ پاسخ

کاش لباسا و خشک کنا و هرچی قابل شستوشو هستش رو بشوری😁

هم اینجوری سینتو میک میزنه هم شیر خشک میخوره.چون اگر سز باشی تا ۳ روز شیر زیادی نداری

به خاطر اینکه بچه به شیشه عادت نکنه .
بچه رو بذار رو نوک سینت همزمان همراهت با قطره چکون آروم شیر و بریزه رو نوک سینت

لباساشو شستی؟

عزیزم ست شونه رو چند گرفتی؟
منم امروز اومدم ساکشو ببندم
من یه عالمه برداشتم،تاپیک اخرم عکسشو گزاشتم
گفتن انقد چیزمیز لازم نمیشه
یسری چیزای واجبو گفتن اگه نمیدونی نگاه کن تاپیکمو

سلام ست آغوشی رو از سانی بی بی خریدی؟

دستمال کاغذی و خشک کن به چشمم نمیخوره به جاش شونه رو کم کن برا خودت شونه بردار

پتو گرم هم وردار با نسکافه و شونه شارژر

واسه خودت شرت حتما وردار

شیرخشک
پوشک بزرگ

سوال های مرتبط

مامان 🤰جوجه🐣🙃 مامان 🤰جوجه🐣🙃 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد