سلام تو کرج اتلیه بارداری کجا خوبه؟

۵ پاسخ

گلم رفتی آتلیه برای عکاسی؟؟

من برای جنسیت وقت گرفتم سمت حدادی

من بارداری قبلیم شمیم رفتم
اینسری که تولد دوسالگی پسرمه میخوام شارعی برم ببینم چه جوریه

عکس مثبت تو ازادگان پیج اینستا هم داره لباسم زیاد داره من خودم میرم اونجا

شمیم خوبه
من به احتمال زیاد میرم اونجا
هم لباس داره، هم دکوراش متنوعِ

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته چهلم بارداری
مامان دونه برف❄ مامان دونه برف❄ ۵ ماهگی
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری