سونو دقیق تو کرج کجا خوبه؟

۱۰ پاسخ

چهارراطالقانی

رضا رامبد کارش خوبه اما من الان مرکز رویش میرم روزای دوشنبه پیش دکتر عاطفه ابراهیمی ایشونم کارشون عالیه اما فقط دوشنبه ها صبح هستن

من زهرا شکری رفتم خوب دقیق بود

محسن خدارحمی عالیه

به نظرم کوپایی

من محسن خدارحمی رفتم

من محسن خدارحمی رفتم دوبار

میترا فتح آبادی خوبه

من برا جنسیت میخام

من رضا رامبد رفتم خوب بود البته تشکیل قلب رفتم
جایی دیگه رو نمی‌دونم

سوال های مرتبط

مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه برف❄ مامان دونه برف❄ ۵ ماهگی