دخترم همش جیغ می کشه چزا

۲ پاسخ

نه بابا زوده الان تازه وارد 4 ماه شده یعنی 3 ماه چند روزشه باید وارد 5 ماهگی بشه برای دندون،، احتمالا جایش شاید درد می کنه که جیغ می زنه

درد لثه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری✨ 🫐 مامان بلوبری✨ 🫐 ۷ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۳ ماهگی