۸ پاسخ

خانوما! دردهای شدیدی در ناحیه زیرشکمی دارم طوری که پاهام سست شدن این طبیعیه؟

وای من نمیدونم این بچس تو پهلوم یانه یه سره داره نبض میزنه از دیروز

طبیعیه

طبیعیه عزیزم اونم مثه ماست همیشه که شنگول نیست

مایعات زیاد بخور چیز شیر ین بخور

اره عزیزم جنین هم مثل ما یه روز سرحال یه روز پر انرژی یه روز بی‌حال یعنی موردی

اره خب خستس

دقیقا مثل من

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌ودوم بارداری