بچه ها واسه امشب 13 آزاد سازیه برم بتا یا زوده؟ 🥹

تصویر
۱۹ پاسخ

مبارک باشه عزیزم 😍

عیجانم مبارکههه😍

مبارکه عزیزم

مبارکه عزیزم
زوده صبر کن که تکرار نخوری

یه سوال الان شما از کجا میدونی چند ازادسازیتونه من ۲۰ سیکلم ازادسازی زدم امروز هم موعدم بود نشدم یعنی چند ازادسازیم میشه؟

ای جان مبارکه دکتر نوشت برات؟ لتروزول خورده بودی؟

مبارکه عزیزم صبرکن بعد تاخیر برو ک عددش بیاد بالا

عزیزم ۱۴روز باید از ازادسازی بذره امکانشم هست مثبت کاذب باشه

باید ۱۴ روز بگذره بعد ۱۴روز بزنی
۱۳ زدی مثبت کاذبه بزار بگذره دوباره بزن

ایشالا

ینی ۱۳روز بعد اقدام تست زدی؟

مبارکه گلم ولی زوده بزار بعد موعدت برو

مثبته عزیزم مبارک باشه علائم چی داشتی؟

مبارکه

ای ننه مبارکه مثبته♥️اگه الان بتا بدی بازم باید تکرارش کنی.یهو بزار دو سه روز بعد از موعدت

گللم وایسا ۱۵ روز ازاد سازی بزن
بیشتر مواقع بعد آزاد سازی کاذب میده

به به مبارکه😍
بذار موعدت بگذره بتا بده

بزار از موعدت بگذره بعد
زود بری ممکنه عددش پایین باشه استرس بگیری

من اینطور بودم مثبت شد ولی بتام پایینه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته دوازدهم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته بیستم بارداری
مهرنازMamiنیل&دوران🤎🧸 مهرنازMamiنیل&دوران🤎🧸 قصد بارداری
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری