نظرتون راجب ۴تا بچه چیه؟؟🤣🤣

۱۹ پاسخ

نظرم اینه که بگیر بخواب🙃

اگه یه پرستار بود ک صبح تا شب بچه رو نگه میداش و کاراشو انجام میداد و یه نفر که شام و ناهار میپخت و منم فقط موقع شیردادن میگرفتمش و مهر مادریمو منتقل میکردم
چهارتا که هیچ دوست داشتم ده تا بچه داشته باشم🙂‍↔️😁

ولی بچه ها خوبه چهارتا من دوتا دارم

من ک تو همین یکیش موندم😂

خواهر بیخوابی زده ب سرت بگیر بخواب تا شیطون گولت نزد😂

الان چند تا داری؟😂

نظرم اینه که تیمارستانی رو انتخاب کنم که رسیدگیشون خوب باشه😂😂

دوس دارم .ولی مثلا از۱سالگی ب بعدشون بمون تحویل بدن🤣

خیلی خوبه که همچین دیدگاهی داری واقعا احسنت به تو مشخصه سختیای زندگی رو به راحتی پشت سر میزاری

توانایی جسمی بزرگ کردن بچه رو ندارم

خوشبحالت من اصلا از بچه خوشم نمیاد

حتی خوندنش هم تنم رو لرزوند

بخاب عزیزم هذیون میگی

توبیارماپزشومیدیم

نظرم اینه خوابت میاد بگیر بخواب

دلت خوشه ها

بخابی بهتر نیست😂

😐توانشو داشته باشی خوبه بد نیست،

ولش کن بابا

سوال های مرتبط

مامان فرشته نازم🎀🧸 مامان فرشته نازم🎀🧸 ۱۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 ۱۵ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱۱ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی