بنظرتون بخورمش

تصویر
۵ پاسخ

سلام عزیزم خوبی میگم شما هدیه رهبری گرفتید که به دوقلوها و چند قلوها میدن

تصویر

اگه ازت اضاف اومد سهم منم نگه دار

کاش خوردنی بودن واقعا🤣🤣انقد ک خوشمزه ب نظر میرسن

دیر هم کردی زودتر باید میخوردی

درجاااااا

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۲ سالگی
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی
مامان 👼🏻یزدان👼🏻 مامان 👼🏻یزدان👼🏻 ۱ سالگی
مامان نِلی مامان نِلی ۱۵ ماهگی
مامان مهدیار. ایلماه مامان مهدیار. ایلماه ۱ سالگی
مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان نیایش ونیهان مامان نیایش ونیهان ۱ سالگی