وای خدااا بخورمش یا زوده

تصویر
۵ پاسخ

وای بده منم بخورم

فعلا داغه میسوزونه برات سرد بشه خوشمزه تره

ایوخودا

نینی کیه؟
بسلامتی ایشالله قدمش خیرباشه.برای خانوادش و همچنین مردمم.ایران.
ایشالله باادعای خیر مامانش هممون آزاد بشیم از دست این جنگ

زوده بزار بزرگ شه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی
مامان 👼🏻یزدان👼🏻 مامان 👼🏻یزدان👼🏻 ۱ سالگی
مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۱۶ ماهگی